niedziela, 3 stycznia 2016

Grudniowy wrap-up i styczniowy TBR

   Heyka. Jak tam ostatnie dni wolnego? Ja idę do szkoły dopiero w czwartek, ale i tak już czuję tę presję.

   Dziś powiem Wam jakie książki przeczytałam w grudniu a jakie mam zamiar przeczytać w styczniu. 


   No więc w grudniu przeczytałam:


Kłopoty Doktora Dolittle 119 s.
Doktor Dolittle i Tajemnica Starego Dworu 127 s.
Pocałunek Cienia 432 s.
Stary Człowiek i Morze 68 s.
Przysięga Krwi 483 s.
W Mocy Ducha 486 s.
Ostatnie Poświęcenie 544 s.
Aplikacja 456 s.
Rywalki 333 s.
Elita 328 s.
Jedyna 334 s.
Książę i Gwardzista 224 s.
Królowa i Faworytka 208 s.
        oraz
Dotyk Julii 336 s.


Czyli podsumowując:
Liczba przeczytanych książek - 14
Liczba przeczytanych stron - 4478
Najlepsza książka (nie liczę PC, PK, WMC i OP, bo czytałam już drugi raz) - Jedyna oraz Królowa i Faworytka


   Ten miesiąc uznaję za udany. A nawet bardzo. Oczywiście czytelniczo.

   Na styczeń mam znów ambitne plany. Nie wiem jak to wyjdzie, ale będę się starać. A oto moje plany:


   W trylogii Dotyk Julii mam do przeczytania jeszcze Sekret Julii, Dar Julii oraz Julia. Trzy tajemnice.

   W styczniu mam jeszcze urodziny więc pewnie wpadnie mi coś jeszcze w łapki i moje plany mogą się zmienić ale zobaczymy :D

 Życzę miłego dnia :D

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę ci tylu książków :) Ja nigdy nie planuje co przeczytam xD Po prostu idę do biblioteki i biorę pierwszą lepszą pozycję xD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.justypisze.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie biblioteka bardzo zacofana więc nie wypożyczam a poza tym wolę mieć swoje książki. A co do planowania to i tak mi to nigdy nie wychodzi haha

      Usuń
  2. Też zamierzam przeczytać "Światło, którego nie widać" w styczniu, ale przede mną "Lalka" do skończenia na koniec stycznia, więc czuję, że może być różnie. Ale TBR bardzo ambitny, więc trzymam kciuki, żeby Ci się udało! :)

    OdpowiedzUsuń