niedziela, 3 stycznia 2016

Grudniowy Book Haul

   Witam witam. Jak tam samopoczucie w 2016 roku? U mnie brak zmian :D

   W tym poście pokażę Wam jakie książki udało mi się zdobyć w zeszłym miesiącu. Większość z nich to prezenty gwiazdkowe. Wszyscy trafili w mój książkowy gust, ale niestety nie wszyscy trafili z wydaniami.


   A oto foto moich zdobyczy:



   Całą sagę Szeptem dostałam od mojej przyjaciółki Klaudii.
   Mechanicznego Anioła (w paskudnym wydaniu) dostałam od kolegi na klasowej wigilii.
   Elita, Jedyna, Książę i Gwardzista oraz Królowa i Faworytka to książki, które dostałam pod choinkę od brata, a Rywalki pod poduszkę również od brata.
   Aplikację kupiłam sobie sama, a Trylogię z opowiadaniami Dotyk Julii dostałam od babci pod choinkę. Szkoda, że to wydanie ale i tak czyta się super :D

   A Wy jakie książki przygarnęliście w zeszłym miesiącu? Czekam na komentarze :D

2 komentarze:

  1. A ja Ci bardzo zazdroszczę tego wydania trylogii z Julią, bo jest piękne! Ja przygarnęłam "Księgi Jakubowe" Tokarczuk, na które czaiłam się od dłuższego czasu, a na urodziny m. in. "Nędzników", z których cieszę się chyba najbardziej :)
    Zaczytanego stycznia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom wcale nie tak źle się czyta. I wiem, że to dziwne ale jest tak duża, że mogę ją przytulać jakby była Aaronem ahhaha

      Usuń