środa, 2 grudnia 2015

Listopadowy wrap up i grudniowy TBR

   Mój listopadowy wrap up nie wygląda tak jakbym chciała, ale już się usprawiedliwiam. Przez 2 tygodnie czytałam 100 stron Mansfield Park no i wyszło na to, że nie podołałam zadaniu. Może kiedyś wrócę do Mansfield i do Austen ale na razie coś bardziej współczesnego.


   Tak prezentuje się mój wrap up:



*Jeden Dzień 8/10
*Doktorzy 10/10
*W Szponach Mrozu 10,5/10 

Czyli podsumowując:
Liczba przeczytanych książek - 4
Liczba przeczytanych stron - 1846
Najlepsza książka (nie liczę AW i WSzP, bo czytałam już drugi raz) - Doktorzy


   Moje plany na grudzień są bardzo ambitne zważając na to, że mam lekturę "Stary człowiek i morze" (ktoś czytał?) oraz na to, że wiem iż dostanę kilka książek, które będę chciała przeczytać od razu. Najwyżej będzie to mój grudniowo-styczniowy stosik :D


  • Doktor Dolittle i Tajemnica Starego Dworu
  • Kłopoty Doktora Dolittle
  • Ostatnie Poświęcenie
  • W Mocy Ducha
  • Przysięga Krwi
  • Pocałunek Cienia
  • Światło którego nie widać
  • Stary Człowiek i Morze
  • Niespodzianki :D

   Czytelniczego wieczoru życzę :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz