piątek, 11 grudnia 2015

Unboxing *.* #2

   
   Ostatnio wpadły w moje łapki nowe książki *.*. Pokażę Wam moje ostatnie paczki :D


Paczki wyglądały tak:


A teraz bardziej szczegółowo xD

                                                   Pierwsza przyszła do mnie ta paczka



 A tutaj prezent na losowanie mikołajkowe u nas w klasie.


 Kolejna paczuszka prezentuje się tak :


A w środku te oto książki :D


Elita, Jedyna, Królowa i Faworytka oraz Książę i Gwardzista to prezenty dla mnie od brata pod choinkę. Aplikacja to książka, którą kupiłam sobie bez okazji, a Świat Ogromnych to książka, którą kupił sobie mój brat bez okazji.

Kolejna paczka wygląda tak:


A w środku prezent pod poduszkowy od rodziców i pod choinkowy ode mnie dla mojego brata. 


 Calusieńki box Harrego Pottera *.*



   To niestety już koniec unboxingu. Jeśli lubicie takie posty, to dajcie znać w komentarzach. Pozdrawiam :D



7 komentarzy:

  1. MMM... Unboxingi to najlepsze posty wg. mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ja też je uwielbiam. Co prawda wole filmy ale posty też są super :X

      Usuń
  2. Jedyne co mnie wkurza w książkach Pottera, to to że Zakon Feniksa jest nieco niższy. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rywalki sama muszę kiedyś nabyć. A HP to klasyka czytelnika! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz przeczytać Rywalki. Są świetne. A HP już czytałam. Teraz pora mojego młodego :D

      Usuń
    2. Koniecznie musisz przeczytać Rywalki. Są świetne. A HP już czytałam. Teraz pora mojego młodego :D

      Usuń