niedziela, 6 marca 2016

Book Haul Styczeń i Luty


   Witam witam. W końcu zabrałam się do pokazania Wam book haulu ze stycznia i lutego. Oto książki, które do mnie przybyły:




   Jak na mnie to jest ich mega dużo, ale będę się tłumaczyć haha. Podzieliłam je na kategorie. Zacznijmy od książek, które faktycznie kupiłam w miesiącach styczeń - luty.



 1. Plaga Samobójców *recenzja*
 2. Przypadki Callie i Kaydena
 3. Zbuntowana
 4. Maybe Someday *recenzja*
   Książki te kupiłam w empikach. Rzadko kupuję tam książki ze względu na ceny ale czasem nie mogę się nie skusić hehe.

  Kolejne książki kupiłam używane. To chyba nie aż taki grzech jak kupno nowych i to w empiku xD


 5. Błękitna Godzina
 6. Kitty i Nocny Waszyngton
 7. Gdzie Indziej

 Następny stosik to książki, które mam z wymiany. Nareszcie Czerwień Rubinu. Kocham kocham kooocham!!



 8. Czerwień Rubinu
 9. Fangirl *recenzja*

 Kolejny stosik to książki, które dostałam na urodziny od przyjaciół (Agathę Christie dostałam od cioci bez okazji). Niezłą mi zrobili niespodziankę haha


 10. Tajemniczy Pan Quin
 11. Mechaniczna Księżniczka *recenzja*
 12. Mechaniczny Książę *recenzja*
 13. Cztery
 14. DUFF. Ta brzydka i gruba *recenzja*
 15. Oddam Ci słońce
 16. Dotyk

  Ostatni stosik to książki wygrane w rozdaniach na Instagramie.


 17. Trzy metry nad niebem
 18. Wybacz ale będę ci mówiła skarbie

   To by było na tyle. Jednak aż tak bardzo nie zgrzeszyłam haha. A do Was jakie książki ostatnio przybyły? Czekam na odpowiedzi. Miłego dnia życzę :D

1 komentarz:

  1. bardzo fajny stosik.zazdroszczę zwłaszcza ,,Oddam Ci słońce".
    pozdrawiam! 😊

    marcepanowerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń