czwartek, 24 marca 2016

KONKURS :D

   Witam witam :D

   Dzisiaj mam dla Was pierwszy na moim blogu konkurs. Nie rozdanie, tylko konkurs. 


   Zadanie dla większości z Was powinno być proste. Jeśli jesteście ze mną już jakiś czas, to pewnie wiecie, że moje "logo" jest paskudne. Kompletnie nie umiem robić takich rzeczy. Pewnie już się domyślacie co dla Was wymyśliłam. 

  Aby wziąć udział w konkursie musicie wykonać na komputerze (obojętnie w jakim programie) logo/nagłówek (zwał jak zwał) dla mojego bloga. Musi on zawierać moją nazwę, czyli sara_booklover_ i oczywiście być w odpowiednim formacie.

   Zasady są proste:
1. Musicie mnie obserwować na blogu - to konkurs dla obserwatorów
2. Wysłać do mnie maila ( sara.yahfouf@gmail.com ) z obrazkiem i zgodą na wykorzystanie go na moim blogu - wystarczy napisać "Zgadzam się na wykorzystanie tej grafiki przez Sarę Yahfouf na blogu mojamiloscdoksiazek.blogspot.com"
3. Zamieścić baner konkursu na blogu/Instagramie/facebooku itp (jeśli zamieszczacie go na IG to mnie na niej oznaczyć @sara_booklover_ i otagować #konkursusarabooklover ) i wysłać mi do niego linka w komentarzu, albo w mailu ze zgłoszeniem - wykorzystajcie grafikę, która jest na początku tego posta.
4. W mailu napiszcie też, które książki wybieracie.
5. Paczki wysyłam tylko na terenie Polski.

   Wybiorę najlepszą pracę, którego autor wygra trzy wybrane książki. Do wyboru są:

1. Mechaniczny Anioł
2. Mansfield Park
3. Trzy Metry nad Niebem
4. Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie
5. Pamiętniki Wampirów księga 2
6. Pamiętniki Wampirów księga 3
7. Pamiętniki Wampirów księga 4
8. Pamiętniki Wampirów księga 5
9. Monster High: Upiorna Szkoła
10. Monster High: Upiór z Sąsiedztwa
11. Monster High: O Wilku Mowa
12. Serce na Temblaku
13. Jak wytrzymać z dorosłymi i nie zwariować
14. Niech żyją dziewczyny. Poradnik dla przyszłych nastolatek

Zastrzegam sobie możliwość zmiany nagród, ale będę wszystkich z osobna (tych co wysłali maila) na bieżąco informować.

   Macie czas do 30 kwietnia 2016 r., a wyniki pojawią się na Instagramie i w komentarzu pod tym postem do 7 maja. Wygrany oczywiście dostanie również maila. Ma on 5 dni na odpisanie. Jeśli nie odpisze, to wybiorę kolejną pracę.

   Także czekam na Wasze prace. Mam skrytą nadzieję, że ktoś się pokusi. Jeśli macie jakieś pytania lub uwagi to śmiało piszcie w komentarzach albo bezpośrednio na maila.

   Nie trzeba mieć szczęścia. Tym razem trzeba wykazać się kreatywnością. Zaaapraaszam gorąco :D

P.S. Na zdjęciu jest błąd, ale jestem zbyt leniwa żeby to zmienić. Przepraszam xD

5 komentarzy:

  1. Z chęcią wezmę udział. Biorę się już do pracy :)
    Pozdrawiam :)

    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To coś dla mnie i nawet pomysła mam :) Wezmę udział i zaraz coę na ig zareklamuję :) Pozdrowionka :) Ps. Mechaniczny Anioł w jakiej okładce(w sensie polskiej czy oryginał)?

    krzywerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrywa Pani Lecter. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń