wtorek, 9 lutego 2016

Styczniowy Wrap Up

   Heyka heyka. Dzisiaj mam dla Was styczniowy wrap up. i tak, zdaję sobie sprawę z tego, że mamy już 9, ale byłam na wyjeździe i dopiero teraz mogę do tego przysiąść.


   W poprzednich miesiącach robiłam też TBR, ale z racji, że nigdy się go nie trzymałam - już nie będę go robić.

   Mów wrap up nie jest zbyt duży. Składa się na niego 7,5 książki (te 0,5 , bo nie wytrwałam do końca jednej z nich) - w tym dwa fanfiction. 

A oto one:




1.Najpierw przeczytałam drugą książkę z serii Dotyk Julii, czyli "Sekret Julii". Książka mega mi się podobała, a recenzja już na blogu *klik*.

2. Jako drugą książkę przeczytałam już trzecią część z serii Dotyk Julii, a mianowicie "Dar Julii". Książką jestem mega oczarowana. Aby przeczytać recenzję kliknijcie *tu*.

3. Potem przeczytałam dodatek do serii Dotyk Julii - "Julia. Trzy tajemnice". Recenzja *tutaj*.

4. Następnie przeczytałam książkę "DUFF. Ta brzydka i gruba". Recenzję (a raczej krótką notatkę) tej książki znajdziecie *tu*.

 4.5. Kolejna książka, po którą sięgnęłam to "Oddam Ci słońce". Piszę, że sięgnęłam, a nie że przeczytałam, bo utknęłam na stronie 176. Recenzji tej (przepraszam, że tak mówię) beznadziejnej książki nie ma, ponieważ jej nie skończyłam.

5. Szóstą już książką z kolei jest "Mechaniczny Anioł". Po recenzję klikajcie *tu*.

6/7. Ostatnimi już książkami w tym podsumowaniu są "Teenage Dirtbag" i "The One That Got Away". Są to książki z wattpada. A właściwie nie książki tylko fanfiction. Recenzja *tu*.

Konkludując:
Liczba przeczytanych książek - 7,5
Liczba przeczytanych stron - 1825 (nie licząc fanfiction)
Wysokość grzbietów - 12,8 cm
Najlepsza książka - Dar Julii
Najsłabsza książka - Oddam Ci słońce

   Dziękuję za poświęcony mi czas. Dajcie znać co Wy przeczytaliście w zeszłym miesiącu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz