wtorek, 9 lutego 2016

Bookshelf Tour!

   Dzisiaj mam dla Was post, który osobiście lubię najbardziej. Oczywiście u innych blogerów, czy vlogerów. 

   Zwiedzanie biblioteczki czas zacząć :D



Tak prezentuje się cała biblioteczka









Przepraszam za ucięcie góry książek :P

   Na pierwszej półce większość książek, to książki mojej mamy, którymi nie jestem zainteresowana. Tylko 5 z lewej strony to książki moje, ale to poradniki, więc nie było sensu robić im zdjęcia.

 Drugą półkę przeznaczyłam na książki "naukowe", czyli słowniki, encyklopedie itp.





   Przedostatnia półka w większości zdominowana jest przez mojego brata. Jego książki to wszystkie od lewej strony do końca Harrego Pottera. Później te cieniutkie to moje książeczki, a od Kaktusa w Sercu włącznie do prawej strony - książki mojej mamy.

   Na ostatniej półce znajdują się książki mojej mamy, które albo czytałam, albo mam zamiar przeczytać. Im również nie było sensy robić zdjęć.




   Wychodzi, że moje książki to tylko trzy środkowe półki. Niektóre z tych książek kiedyś były mojej mamy, ale adoptowałam je. Uznajmy, że są moje xD


   LEGENDA
   Przeczytane
   Nieprzeczytane
   Zaczęte





Na pierwszy rzut idą książki Cassandry Clare.
Seria Dary Anioła:
"Miasto Kości"
"Miasto Popiołów"
"Miasto Szkła"
"Miasto Upadłych Aniołów"
"Miasto Zagubionych Dusz"
"Miasto Niebiańskiego Ognia"
Oraz seria Diabelskie Maszyny
"Mechaniczny Anioł"
"Mechaniczny Książę"
"Mechaniczna Księżniczka"



Książki Richelle Mead z serii Akademia Wampirów
"Akademia Wampirów"
"W Szponach Mrozu"
"Pocałunek Cienia"
"Przysięga Krwi"
"W Mocy Ducha"
"Ostatnie Poświęcenie"



Książki Stephanie Meyer
Saga Zmierzch
"Zmierzch"
"Księżyc w Nowiu"
"Zaćmienie"
"Przed świtem"
"Drugie Życie Bree Tanner"
Osobna historia
"Intruz"


Książki Carrie Vaughan
Seria Kitty Norville
"Kitty i Nocna Godzina"
"Kitty i Nocny Waszyngton"



Książki L.J.Smith
Seria Pamiętniki Wampirów
Księga I
Księga II
Księga III
Księga IV
Księga V


Książki Alyson Noel
Cykl Nieśmiertelni
"Ever"
"Błękitna Godzina"
"W Cieniu Klątwy"



Książki Beccy Fitzpatrick
Saga Szeptem
"Szeptem"
"Crescendo"
"Cisza"
"Finale"


Książki Kerstin Gier
Trylogia Czasu
"Błękit Szafiru"
"Zieleń Szmaragdu"




Książki Lisi Harrison
Cykl Monster High
"Upiorna Szkoła"
"Upiór z Sąsiedztwa"
"O Wilku Mowa"



Książki Veronicy Roth
Trylogia Niezgodna
"Niezgodna"
"Zbuntowana"
"Cztery"




Książki Kiery Cass
Cykl Selekcja
"Rywalki"
"Elita"
"Jedyna"
"Książę i Gwardzista"
"Królowa i Faworytka"




Książka Tahereh Mafi
Trylogia Dotyk Julii
Wydanie 4w1
"Dotyk Julii"
"Sekret Julii"
"Dar Julii"
"Julia. Trzy Tajemnice"




Książki Federico Moccia
Duologia Trzy Metry Nad Niebem
"Trzy Metry Nad Niebem" x2
Duologia Wybacz Ale Będę Ci Mówiła Skarbie
"Wybacz Ale Będę Ci Mówiła Skarbie"




Książki Arthura Conana Doyla
Cykl Sherlock Holmes 
"Studium w Szkarłacie"
"Znak Czterech"
"Pies Baskervillów"




Książki Agathy Christie
"Tajemniczy Pan Quin"
"Tragedia w Trzech Aktach"


(Tak nie mylicie się. To po prawo to box imitujący Gwiazd Naszych Wina. Niestety aktualnie czyta ją moja mama i przy robieniu zdjęć nie mogłam jej użyć)

Książki Johna Greena
"Papierowe Miasta"
"Gwiazd Naszych Wina"




Książki Antoine de Saint Exupery
"Mały Książę" x2




"Plaga Samobójców" Suzanne Young
"Aplikacja" Lauren Miller




"Światło Którego Nie Widać" Anthony Doerr
"Gdzie Indziej" Gabrielle Zevin
"Doktorzy" Erich Segal




"Mansfield Park" Jane Austen
"Jeden Dzień" David Nicholls




"Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy M. Montgomery
"W 80 Dni Dookoła Świata" Jules Verne
"W Pustyni i w Puszczy" Henryk Sienkiewicz





"Maybe Someday" Colleen Hoover
"Przypadki Callie i Kaydena" Jessica Sorensen
"Love Rosie" Cecelia Ahern





"Oddam Ci Słońce" Jandy Nelson
"DUFF. Ta Brzydka i Gruba" Kody Keplinger
"Dotyk" Jus Accardo



Na sam koniec idą wersje anglojęzyczne.
"Romeo and Juliet" William Shakespeare
"Michael Jackson : King of Pop"
"The Kingdom of The Snow Leopard"
"The Last Song" Nicholas Sparks

   To już koniec zwiedzania mojej skromnej biblioteczki. Mam nadzieję, że post się podobał. Za przecudowne zdjęcia dziękuję również przecudownej Wiktorii z bloga vickis--blog.blogspot.com. Dziękuję dziękuję dziękuję :*


7 komentarzy:

  1. Nabawie się kompleksów przez takie posty tym bardziej, że moja biblioteczka jest z dziesięć razy mniejsza, ponieważ większość książek czytam w wersji elektronicznej. Masz dużo świetnych książek, ale najbardziej zazdroszczę Maybe Someday. Ta historia jest wspaniała ❤
    wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nabawiłam się kompleksów po filmiku booksreviewsbyanita haha. Maybe Someday jeszcze nie czytałam :D

      Usuń
  2. Świetnie wyszło ��
    Ściskam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę biblioteczki. Moja jest o wiele mniejsza, ale mam nadzieję,że w przyszłości dorobię się dość ciekawego zbioru :)Pozdrawiam

    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo perełek jak widzę! ❤ pozazdrościć!

    marcepanowerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń