poniedziałek, 2 listopada 2015

Witam :D

   Hey :D
   Nazywam się Sara Yahfouf, mam 14 lat i jestem książkoholiczką od..hmm... od zawsze. Od kilku miesięcy prowadzę książkowego instagrama
 https://instagram.com/sara_booklover_/
  Mam wiele ulubionych książek i serii ale do tej czołówki muszę zaliczyć: Akademię Wampirów, Dary Anioła, Trylogię czasu i Harrego Pottera.
   Kocham książki, a na tym blogu chciałabym dzielić się z Wami moimi wrażeniami o książkach, które przeczytałam. Nie będą to tak profesjonalne recenzje jak np. Izy z http://isabelczyta.blogspot.com/ lub Julii z http://book-timesjt.blogspot.com/ , ale na pewno coś tam o nich napiszę 
hehe. 
   
   Będę tu również zamieszczać różne unboxingi, haule i wszystko co mi ślina na język przyniesie :D. Jeśli macie jakieś własne pomysły to jestem na nie otwarta :D. 
   Żeby nie przedłużać to będzie na tyle w pierwszym wpisie. Czekam na linki do Waszych blogów. Chętnie je poczytam. 
   Bye bye :P

6 komentarzy:

  1. Hej,
    ciekawie zapowiada się twój blog, będę zaglądać :)
    Pozdrawiam!
    Slowazkartek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejcia. Dziekuje bardzo. Bardzo sie ciesze :D Narazie jestem chora i nie czytam (nie daje rady) wiec nie wiem kiedy bedzie najblizsza recenzja ale bedzie Jeden Dzien :D
      Jeszcze dzisiaj wstawie wrap up i TBR a w najblizszym czasie (jak paczka przyjdzie) to unboxing :D
      jeszcze raz dziekuje :D

      Usuń
  2. Chętnie poczytamy! Ja też piszę o książkach raczej amatorsko, ale nie ma co się wstydzić, bo ważne żeby dzielić się opinią!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega sie ciesze ze zostawilas komentarz. To wiele dla mnie znaczy. Zaraz poczytam Twoego bloga :D

      Usuń
  3. Blog zapowiada się świetnie i nie mogę doczekać się pierwszych postów :)
    Życzę powodzenia i przede wszystkim wytrwałości w blogowaniu.
    czytamboczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję bardzo :D
      Zaraz dodam post a zaraz potem zajrzę do Ciebie :D

      Usuń