wtorek, 3 listopada 2015

The Name Book Tag

  Witam!
   The Name Book Tag podpatrzyłam u Moniki  i od razu zapragnęłam go zrobić :D Jest to pierwszy tag na moim blogu więc wszystkie uwagi  są wręcz mile widziane.
   W tagu chodzi o to, żeby dopasować książki do każdej litery w swoim imieniu. W moim przypadku jest to raczej łatwe, ponieważ moje imię składa się tylko z czterech liter. No to do dzieła :D


 
S  "Sherlock Holmes: Studium w Szkarłacie"
Nie jest to zdecydowanie książka dla każdego. Wymagającego czytelnika, który lubi zagadki i intrygi na pewno zadowoli. Zdecydowanie nie jest to luźna powieźć.





A "Akademia wampirów"
Przeurocza książka o przyjaźni, miłości i odwadze. Spodoba się głównie dziewczynom co wcale nie znaczy, że chłopcy nie powinni nawet na nią spojrzeć. Nie jest schematyczną książką o wampirach. Mead pozbyła się schematów i stworzyła własny świat. Gorąco polecam.




R  "Romeo i Julia"
Kto nie zna najsławniejszej historii miłosnej? Wszyscy ją znają. I choć od początku, wiedziałam jak zakończy się ta powieść, to i tak czytało mi się bardzo przyjemnie. Książka jest naprawdę bardzo poruszająca i myślę że nawet osobę, która rzadko płacze (nie ja), poruszy do łez.




A  "Ania z zielonego wzgórza"
Nigdy nie lubiłam czytać lektur, ale tę książkę wręcz pokochałam. Jest przepełniona wpadkami i śmiesznymi historiami ale również poważnymi problemami, z którymi borykają się sieroty. Ale co tu dużo mówić. Pewnie każdy z Was czytał historię rudowłosej Ani.


To już koniec tego tagu. Jeśli się Wam spodobał to proszę o komentarze, bo dzięki nim wiem, że to co robię nie jest stratą czasu. Wiem, że jest Was na razie bardzo malutko, ale może kiedyś będzie Was dużo więcej. To moje marzenie.
Czytelniczego dnia życzę :D

7 komentarzy:

  1. Fajny post! ^^
    Zapraszam do mnie
    http://zaczytanachady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję :D
      Już zaglądam

      Usuń
    3. Właśnie zajrzałam ale mam problem. Musisz umieścić gadżet z obserwacją bo nie mam jak Cię zaobserwować

      Usuń
  2. Początkujący blogerzy łączmy się :D bardzo ładnie prowadzony blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dziękuję. Właśnie pisze nową recenzję ale pojawi się dopiero jutro. Zapraszam :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń