poniedziałek, 2 listopada 2015

Październikowy wrap up i listopadowy TBR

   W październiku przeczytałam bardzo mało książek ale to dlatego, że jest szkoła. Pewnie każdy kto do szkoły chodzi się ze mną zgodzi, że szkoła odbiera nam dużo wolnego czasu - w naszym przypadku -przeznaczonego na czytanie. Ja jak i Wy uwielbiam czytać ale jak jutro czeka na nas sprawdzian z fizyki, kartkówka z matmy i z niemca to musimy się czegoś tam pouczyć a wtedy książka - niestety - schodzi na drugi plan.

   Ubiegłego miesiąca przeczytałam 6 książek:



   "Echo Winy" Charlotte Link   4.5/5   463
   "Ostatni Ślad" Charlotte Link   4.5/5   507
   "S.H. : Studium w Szkarłacie" A.C. Doyle   4/5 179
   "Bajki Klasyczne" ??? (bajki jak to bajki hihi)   354
   "S.H. : Znak Czterech" A.C. Doyle   4/5   179
   "Hobbit" J.R.R. Tolkien   3/5   448

Czyli podsumowując
Liczba przeczytanych książek - 6
Liczba przeczytanych stron - 2130
 (nie wolno patrzeć dosłownie bo Bajki miały dużo obrazków)
Ulubiona książka - "Ostatni ślad"
Najgorsza książka - "Hobbit"

   Na listopad mam dosyć ambitne plany. Jest to 6 książek, z których jedna jest bardziej ambitna ("Doktorzy"), a 2 to bajki.


   "Doktorzy" Erich Segal
   "Doktor Dolittle i Tajemnica Starego Dworu" Hugh Lofting
   "Kłopoty Doktora Dolittle" Hugh Lofting
   "Sherlock Holmes: Pies Baskervillów" A.C. Doyle
   "Mansfield Park" Jane Austen
   "Jeden Dzień" David Nicholls

   Pewnie część z Was zastanawia się czemu czytam bajki. Już Wam tłumaczę. Czasem sądzę, że jakaś lektura mnie przygniotła np wymagała bardzo dużo myślenia lub wysilania wyobraźni. Wtedy jako następne czytam jakąś bajkę, która najczęściej rozluźnia i rozśmiesza. Kolejnym powodem jest to, że (może wydawać się dziwne) czuję współczucie do - niektórych - "samotnych" i "opuszczonych" książek, które stoją na mojej półce. Są to najczęściej właśnie bajki, więc czemu nie hehe. Dajcie znać w komentarzach jeśli ktoś z Was również czyta bajki :D

  Jeśli zainteresowała Cię któraś książka z październikowego wrap up'a i chciałbyś/chciałabyś recenzję danej książki to proszę pisać to w komentarzach :D

   Jeśli ktoś z Was ma jakieś uwagi do bloga to zapraszam do komentarzy. Bloga założyłam dzisiaj i dopiero się uczę go prowadzić także wszelkie rady wskazane :D




2 komentarze:

  1. Ja również czytam bajki. Co prawda rzadko, ale z tych samych powodów :D
    Pozdrawiam! - Slowazkartek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również rzadko ale jakoś nie mogę patrzeć na tego biednego Doktora Dolittle który stoi tak sam na półce niechciany hahah

      Usuń