wtorek, 12 kwietnia 2016

Wrap up marzec

Witajcie :D
Dawno mnie tu nie było, ale dziś wracam hahah

Pokażę Wam książki, które przeczytałam w marcu. Jest ich kilka, ale w kwietniu będzie ich jeszcze mniej z racji tego, że za tydzień mam egzaminy gimnazjalne, a w połowie maja mam jeszcze testy wstępne do liceum. Ale po wszystkich egzaminach biorę się za czytanie pełną parą haha




W marcu przeczytałam:
1. Fangirl *recenzja*
1.5. Medaliony *od 19 str*
2. Plaga Samobójców *recenzja*
3. Szklany Tron *recenzja*
4. Piąta Fala
5. Następczyni







Konkludując:
Liczba przeczytanych książek - 5,5
Liczba przeczytanych stron - 2335
Wysokość grzbietów - 15,1 cm
Najlepsza książka - Szklany Tron
Najsłabsza książka - Medaliony

W marcu zrobiłam również konkurs, na który serdecznie Was zapraszam*link*


Dziękuję, że poświęciliście mi chwilę. Bye :D


1 komentarz:

  1. Bardzo ładny wynik. Zazdroszczę własnego egzemplarza "Szklanego tronu"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń